دیشب
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : تارا

بازم دیشب نخوابیدم....دیشب که خوابم نبرد بماند...صبح بعد نمازم نتونستم بخوابم...

یعنی یه 2ساعتی خوابیدم بعدش بیدار شدم و ...

کاش میتونستم بخوابم...بیدار بودم...تا ساعت10....ساعت10 روی صندلی خوابم گرفت با عینک و کتاب...تا اینکه ساعت11 مامان از جلسه اش برگشت و منو بیدار کرد...منم رفتم تو رخت خوابم خوابیدم تا ساعت1....



نظرات شما عزیزان:

Negin
ساعت14:29---4 مرداد 1393
بی خوابی خداییش خیلی بده
پاسخ:بی خوابی افتضاحه..... :(


باران
ساعت1:41---3 مرداد 1393
ایشاله که خیلی زود دوره ی این بی خوابی ها تموم میشه و دوست جون ما حالش خوب خوب میشه...ایشالله...
پاسخ:ان شاءا... :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان