مهمونی
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, :: 3:16 ::  نويسنده : تارا

3شب پیش خونه خواهر کوچیکه ام دعوت داشتیم...-خونه شون کوچیکه-ساعت قبل7 بود که من به خانواده گفتم:سریعتر آماده بشیم وبریم...

زهرا:اووووه هنوز که خیلی زوده!!!!

من:نه بابا!زودتر باید بریم برا نشستنمون جا گیرمون بیاد وگرنه باید اونجا وایستیم!!!

(واقعا همین طور شد!!!مهری و حسین آقا که دیر اومدن جای مناسبی سر سفره نداشتن!!)

----------------------------------

2شب پیش خونه خواهر بزرگم دعوت بودیم...خونه بزرگ وشیک...وقتی رفتیم 2 تا سفره بزرگ تو خونه شون پهن بود...من از مهدی-پسرخواهرم- پرسیدم چرا2 تا سفره؟؟؟مهدی گفت:گفتیم همه در آرامش بنشینن و راحت...بچه خنگ به من نگفت که همه عمه هاش و عموهاش و کلا اون خانواده هم حضور دارن...

بعد5 دقیقه یکی یکی سر و کله اونا هم پیدا شد و 2 تا سفره پر شد از مهمونا....

من و مامانم سر سفره آقایون نشسته بودیم...

دماغم شروع کرد به خون اومدن!!!! البته کم کم خون میومد و با دستمال پاکش میکردم تا اینکه یک کم شدید تر د و من ظرفم رو برداشتم و رفتم آشپزخونه نشستم و بقیه غذامو خوردم...بعدشم نمازخوندن با کلی اذیت...چون دائم مجبور بودم جلو خونریزی رو بگیرم...

آخرشب هم برا جلوگیری از ادامه خونریزی سرنگ ضد خونریزی رو باز کردیم و من رو دستمال ریختم و خدارو شک خونریزی بند اومد....



نظرات شما عزیزان:

Negin
ساعت14:32---4 مرداد 1393
نه به اولین مهمونی نه به دومین مهمونی

♥♥♥♥♥♥

پاسخ: ما خودمون کلی خندیدیم :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان