دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
جمعه 10 آبان 1392برچسب:, :: 9:39 ::  نويسنده : تارا

خوب.سلام.

خوشبختانه نتایج آزمایش خونم(CBC) درحد مطلوب بود و شیمی درمانیم با موفقیت انجام شد.

آهان راستی! من هیچی در مورد بیماریم نگفته ام.... مشکل من سرطانه. یه سرطان نادر و کمیاب که هیچ پزشکی به خودش زحمت نمیده که در موردش تحقیق کنه!!!!!

چه کنم دیگه....کلا خاصم!!!! بیماری هم که میگیرم یه مدلیه که همه ی دکترا توش می مونن و نمیدونن الان با چه دارویی باید درمانش کنن!!! هیچ داروی شیمی درمانی و همینطور رادیوتراپی اثر بخش نبوده.

اما دارم خوب زندگی میکنم.خوب و با کیفیت....نمیخوام این تصور غلط که:سرطان=مرگ تو ذهن هم             ه اینطوری بمونه....خوب هیشکی خبر نداره که چند وقت دیگه قراره زندگی کنه منم از این قائده مستثنی نیستم....

میخوام تو این مدتی که دارم زندگی میکنم خوب زندگی کنم.....



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت14:13---7 خرداد 1393
نمی دونم اگه جای تو بودم باید چه فکری می کردم...ولی همین قدر می دونم که جرئت زدن یه وب رو نداشتم...آدم ترسویی نیستم ولی افسرده می شدم...راستش بنظرم همین کارت خیلی شجاعانه است!!!
پاسخ:زدن وبلاگ ونوشتن حرفای دلم-حرفایی که راحت نمیشه برا بقیه به صورت رو در رو گفت-و بعد نظرهای کسایی که همدردی میکنن و... باعث دلگرمیم میشه و از دلتنگی و افسردگی دورم میکنه....


امیروبانو88
ساعت12:17---19 آذر 1392
سلام مرسی که سرزدید

وبلاگ پر محتوایی دارید
پاسخ:تشکر.خواهش میکنم.


صادق
ساعت12:53---10 آبان 1392
سلام تارا؛میشه بگی سرطان چی داری؟داداش منم سرطان داشت وبیست روز پیش...

ممنون بهم سرزدی،بازم بیا منتظرتم.
پاسخ:سلام.سرطان ناحیه اربیت و جمجمه.


علیرضا
ساعت10:21---10 آبان 1392
سلام عزیزم.. وبلاگ زیبایی داری..... اگه تونستی به وبلاگ منم یه سری بزن....

AloneBoyCity.lxb.ir

نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان