بعداز13بدر
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
شنبه 16 فروردين 1393برچسب:, :: 22:43 ::  نويسنده : تارا

روز13 بدر خوب بود.با خانواده بزرگ رفتیم کوه و در و دشت....

با پسرخواهرم و بقیه افراد رفتیم کوه چرخی!!!یه 40دقیقه ای راه رفتیم و بعدش برگشتیم.از فردای اون روز پای راست من(همون پاییم که زمان عمل دیماهم ازش 2تا عضله برداشته بودن برای سرم جایی که دیگه جمجمه نداره!!)ورم کرده،آب آورده،دردمیکنه و نمیتونم از تخت خوابم بلند شم!!!دیشب به پسر خواهرم گفتم:وجود تو منحوسه!!!باعث شده من داغون بشم.دیگه باهات هیچ جا نمیام!!!(دلتون نسوزه به حالش!!!!ما دائما تو سر و کله هم میزنیم.اونم اصلا کم نمیاره ها!!!!)

هیچی دیگه امروزم رفتم دکتر جراح عمومی.خوب نمیتونستم راه برم و مامانم محکم منو گرفته بود و همراهیم میکرد تا نخورم زمین.تا وارد مطب دکتر شدیم آقای دکتر گفت که ای وای!!دفعه قبل که اومده بودی مامانت زیر بازوتو نگرفته بود(حدود 2-3ماه قبل).

برام دارو نوشت و گفت حدود10 روز دیگه آب پاتو خالی میکنم(باسرنگ های بزرگ وحشتناک).!!!

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت23:27---16 فروردين 1393
سلام وب جالبی داری.مایل بودیدبه وبم بیاین.
پاسخ:سلام سارا جون.حتما به وبلاگت سر میزنم.(البته خیلی محکم سرمو نمیزنم آ.... چون یه قسمت از سرم جمجمه نداره!!!!نخواه که درد بگیره و سرگیجه بشم:) آرومتر سر میزنم.)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان