مسافرت
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, :: 11:59 ::  نويسنده : تارا

خوب...همسایه جدیدمون رفت مسافرت و خونه زندگیش رو به ما سپرد...اصلن چه آدمهای قابل اعتمادی هستیم ما!!!

یادمون باشه از این به بعد یک کمی از خونه بقیه دزدی کنیم تا انقده بهمون اعتماد نکنن!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sepanta
ساعت12:32---9 خرداد 1393

پاسخ: :)


Negar
ساعت12:27---9 خرداد 1393
سلام.... خوبی.... یه چیزی ذهن منو خیلی به خودش درگیر گرده من همیشه میام وبت همه مطلباشم میخونم تا دیروز فک میکردم من همه وبلاگ تو خوندم و هیچ متنیو جا ننداختم .... اصلا من با خوندم تموم وبت به سرطانم پی بردم ....اما امروز که گفتم برم یه سری دوباره به مطلبات بزنم دیدم خیلی از مطلباتو اصلا من ندیدمو نخوندم .... نمیدونم چرا این جوری شدش
پاسخ:سلام مرسی خداروشکر خوبم.ببین دیگه وبلاگ منه!!!هر لحظه مطلب جدید توش ظاهر میشه!!!!امیدسلامتی کامل برات دارم :)


Negin
ساعت12:15---9 خرداد 1393
همسایه جدید..... چقدر نترسه ....البته سوتفاهم نشه منظورم اینه که خیلی بیخیاله
پاسخ:البته ما همسایه های خوبی هستیم آ...کلی از مدارک و وسایل مهم فامیلا و همسایه ها خونه ماست...نمیدونم دیگه چرا اینقذه قابل اعتمادیم....!


شهرزاد
ساعت20:50---8 خرداد 1393
همسایه های ما که خیلی با هم کاری ندارن،آپارتمان همینه دیگه...هی...روزگار!!!دلم واسه خونه قبلیمون تنگ شده...مخصوصا واسه تاب کنار باغچه...خدارو شکر صاحب جدیدش هنوز خونه رو خراب نکرده!!!
پاسخ:آره آپارتمان هیشکی به هیشکی کاری نداره.خونه ما ویلاییه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان