فسنجون
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:, :: 18:9 ::  نويسنده : تارا

خوب دارم برا شام فسنجون درست میکنم.اولین بارمه...

کلا آشپز خوبی هستم و غذاهام همیشه خوب و خوشمزه درمیان فکرکنم چون آشپزی رو خیلی دوست دارم اینجوریه...باید ببینم غذای امشبم چطور در میاد...



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت14:14---12 خرداد 1393
آقا من همین الان عملیات طبخ غذا رو با صدتا بدبختی تموم کردم!!!

وای نمیدونی چه قیافه ای داره!!!حالا مزش که اصن هیچی!!!تو پلو یادم رفته بود نمک بریزم،برای قلقلی ها یادم رفت پیاز بریزم،تازه فلفل سیاه هم زیاد زدم!!!

بیچاره مامانم امروز رفته تهران،تا یه ساعت دیگه هم میرسه،الان هم که بابام میرسه!!!

فکر کنم مجبورن امروز نون و ماست بخورن!!!

(راستی باورت میشه واسه ته دیگ نون بربری گذاشتم،فکر کردم شاید خوشمزه بشه!!!)

ولی بازهم واسه بار اول بدنبود!!!نه؟!!!
پاسخ:اره دیگه برا اولین بار خوبه....حالا کم کم با تلاش و ممارست آشپزیت بهتر میشه....(اغلب اولین مرتبه ها همین جوریه دیگه...)البته امیدوارم دلدرد نگرفته باشین :)


Negin
ساعت10:29---12 خرداد 1393
فک کنم اولین بارت بود که درست میکردی .... من هیچی بلد نباشم حد اقل غذا های خوبی درست میکنم
پاسخ:آره فسنجون اولین بارم بود که درست کردم اما عالی شده بود:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان