فوتبال....
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : تارا

بنظرتون امشب فوتبال چی میشه؟؟؟؟؟؟

میتونیم بدور بعد صعود کنیم؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

Negin
ساعت22:14---4 تير 1393
ای بابا ایران یدونه زد ... اما نذاشتن 2 دقیقه بگذره... سریع بوسنی یدونه دیگه زد...تا حالا ایران 1 بوسنی 3 ... من که چشمم روشنه اصلا یه گوشه دلم میگه امسال جام جهانی ایران میبره ))) خیلی دلم خوشه نه؟؟؟؟نه شوخی کردم انشالله که موفق بشن ... راستی مدت فاصله دو تا پیامه من فقط 1 دقیقه بود سایتت خداییش خوش قدم بودا
پاسخ:به به به!!!!چه وب خوش قدمی دارم..... :)))))


Negin
ساعت22:10---4 تير 1393
من خودم که اهل فوتبال نیستم از شروع فوتبالم تو اتاقمم اما با فریادایی که داداشم از پایین زد فک کنم ایران 0 وبوسنی 2 این طوری که داره پیش میره فک کنم وقت خداحافظی ایرانه... البته اگه بتونه تو این چند دقیقه هم 3 تا گل بزنه ( که نمیزنه ) شیرو خط میندازن که کی صعود کنه ... اما به نظر من تمومه ...
پاسخ:آره3-1باختیم.بی عرضه بازی بچه فوتبالیستامون بود....حیف عمری که گذاشتم پای نگاه کردن فوتبال......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان