فوتبال2
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:, :: 18:59 ::  نويسنده : تارا

نه....واقعا دیدین فوتبال رو خراب کردن.بازیکن های چندصدمیلیونی و میلیاردی؟؟؟؟؟

حیف وقتی که برا دیدن بازیشون تلف کردم.اصلا انگیزه برا بازی خوب و گل زدن نداشتن....

انرژی باید صرف انرژی دادن به بروبچ والیبال باشه که از گروه خودمون صعود کنن که بچه های با هدف و انگیزه ای هستن و میتونن....5-6امتیاز از4 بازیشون لازم دارن تا صعود کنن....



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت17:21---9 تير 1393
خدا بخیر بگذرونه!!!
پاسخ: :))))))


Negin
ساعت10:12---6 تير 1393
خداییش راست میگی فوتبال که تموم شد به هیچ نتیجه ای نرسیدیم ... میمونه والیبال که خداییش از حق نگزریم بچه ها مون محشر بازی میکنن بعد اون یدونه باخت من نمیدونم مربیشون بهشون چیگفت که بچه ها از این رو به اون رو شدن به گفته داداشم بیشتر تیمای قویو شکست دادن این جوری که معلومه انشالله صعود میکنند به امید روز پیروزی
پاسخ:آره واقعا عالی بازی میکنن.امشب لهستان رو بردیم.امیدوارم3تا بازی دیگه رو نتیجه عالی بگیریم وو به دور بعد صعود کنیم چون بپه های ما لیاقتش رو دارن....


شهرزاد
ساعت22:04---5 تير 1393
منم والیبالی ام!!!خدا کنه صعود کنیم...هی...هرچی خدا بخواد!!!
راستی اسم بچه چی شد؟!!!
پاسخ:ان شاءا...که صعود کنن مایه دلخوشی75میلیون ایرانی(البته من اصالتا عاشق بسکتبالم بعدش والیبال ها)....بابای بچه فرمودن من یه اسم میخوام برا دخترم بگذارم اصیل ایرانی و معنی دار....نمیدونم همه اسمهایی که ما گفتیم بی معنیه؟؟؟!!!بابای نی نی یه کم کند پیشرفت میکنه!!!فکر کنم اینجوری بچه رو تا یک سالگی نی نی صداکنیم!!!!!-اسم بابای نی نی هاشم هست و مامان نی نی سارا-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان